2015. március 28-án reggel elérkezett a felderítés várva várt napja. 9-en vágtunk bele a minden évben új helyeken megrendezésre kerülő kalandra. 8:00-kor találkoztunk a plébánián: Adri, Gergő, Miki, Noémi, Tegger és Viktor.

Bepakoltunk a kisbuszba minden szükséges eszközt és felszerelést a konyhai és főzőfelszereléstől kezdve a sátorig, majd Árpit felvettük Csömörön és egy nagy élelmiszerbevásárlás után Bakonyszentlászló felé vettük az irányt, ahol már várt ránk Enikő és Kristóf.

Alig két óra alatt meg is érkeztünk Kristófékhoz, felvettük őket és Vinyére mentünk megnézni egy kiscserkész tanyázásra alkalmas helyet. Egy héttel korábban a Skorpió őrssel már jártunk itt. Ezek után megnéztük Árpiék bevállt vadregényes, patakokkal határolt táborhelyét Döbröntén a Katalin-forrásnál, amelynek a tulajdonosaihoz is beköszöntünk Pápán.

Mivel ránk esteledett ezért visszautaztunk Bakonyszentlászlóra, ahol Kristóf intézte nekünk a szállást egy közeli vendégházban. Itt nekiláttunk a szokásos tennivalóknak: főzés, takarítás, készülés az esti programra. Napközben nem volt lehetőségünk az ebéd megfőzésére ezért igen tartalmas vacsorát fogyaszthattunk el: gulyásleves makarónival.

Ezután meghallgattuk Noémi előadását az őrsi kirándulás szervezésével kapcsolatosan, majd alapos fáradság tört ránk így már nem volt idő kipróbálni a táborozási társasjátékot ezért nyugovóra tértünk. Másnap korán kellett kelni, hogy a betervezett két táborhelyet még meg tudjuk nézni és visszaérjünk a délutáni csapatvezetőségire.

Kisebb késéssel ugyan de hazaértünk, útközben pedig megnéztük a szintén vadregényes, Farkasgyepű melletti Csurgó-kút táborhelyet majd a Bakonytól délre fekvő, veszprémi csapat tulajdonában lévő Zádorvár melletti táborhelyet is. Itt a vár romjainál gyönyörködhettünk a Balatonra való kilátásban is.

Visszaérve Rákosszentmihályra megtartottuk szokásos csapatvezetőséginket ahol többek között beszámoltunk a felderítés eredményeiről és a további teendőkről.